Cancelled

Jag har inte försovit mig en enda morgon hittills. Idag vaknade jag 7.45 och min första class började 8.00. Jag skyndade mig allt vad jag kunde och hann precis börja ta på mig mina skor när en i klassen ringde och sa att lektionen var inställd. Härligt!
Nu vågar jag inte lägga mig igen för då kommer jag aldrig upp till biologin, som jag verkligen vill gå till.
Så, härnäst blir det en härlig frukost, jag får ju börja ladda nu. Det är ju match idag!!

Se matchen live på www.averettcougars.com ,gå längst ner på sidan och tryck continue to Averett Cougars, och sedan på vänster sida finns en länk med "Listen live". Klockan 22.00 svensk tid börjar den. Supporta oss!!

Mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Hoppas matchen gick bra. Som tidigare, så gick det tyvärr inget vidare att se matchen. Det går inte att komma åt servern. Puss och kram Mammi

2010-10-01 @ 23:07:44
Postat av: sandy

hej mammi. fan vad tråkigt. vi gjorde en bra match. jag är hyffsat nöjd med matchen. Vi vann med 2-0, jag spelade hela matchen förutom 5 minuter. Milton la ett mål. vi hörs av imorgon. Pussis!

2010-10-02 @ 01:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0