Breakfastclub

Nyss hemkommen ifrån Breakfast-club. Det är morgonträning för de som inte har klarat testerna som man bör göra för att få spela i laget. (Jag har klarat testerna, haha). Träningen består huvudsakligen av kondition.
Så jag ställde klockan på 6.40, och 7.00 började träningen. Idag sprang vi i 40 min. Det kändes jättebra, jag blev inte yr och fick ingen huvudvärk. I´m ready to play this weekend! Jag hoppas bara att läkaren inte säger något annat..
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag väcka mina älskade roomies med frukost. Därefter är det dags för sista bowlinglektionen vilket innebär prov, sen direkt till biologiprov, sen biologilab. Efter det är det lifting (gym) med laget och träning. Därefter har jag förtjänat en ledig kväll!

Later dudes! Myket kärlek!

Kommentarer
Postat av: ida

Du är så himla duktig min stjärna! Heja dig

2010-10-21 @ 18:58:38
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0