Besök hos läkaren

På träningen idag gjorde jag en del fysiska tester för hjärnskakningen. Sjuukt jobbiga tester. Sjukt mycket jobbigare än testerna jag gjorde första gången.
Vad jag inte har nämnt är att jag var hos läkaren igår och han ville inte låta mig börja träna fotboll än på ett tag. Han ville helst inte att jag skulle spela över huvudtaget denna säsong. Anledningen är att mina pupiller är större än normalt, vilket oroar honom då stora pupiller är ett symptom på hjärnskakning.
Vad vissa inte vet om mig så har jag grymt bra övertalningsförmåga så jag fick honom att gå med på att jag kan spela i helgen om jag klarar de fysiska testerna. Vilket jag nu har gjort! Melanie, som är Athletic trainer, ska ringa läkaren imorgon och berätta om testerna så jag hoppas innerligt att han inte säger något annat nu..

Jösses, det är dags att nana mig nu. Mina roomies ligger redan och nanar och jag gillar inte att vara uppe själv. Jag borde för jag har biologiprov imorgon, men jag orkar inte. Jag ska upp tidigt och gå på breakfast-club och sen ut och springa med markie (om han vaknar).

God morgon Sverige, God natt USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0