Abercrombie and Fitch

Heeeejs!

Kom precis hem ifrån Buffalo Wild Wings med mina roomies except for Mark, han spelar match. Vi har tränat och efter träningen insåg vi att vi ville äta så vi åkte till BWW. Jag åt Chicken Wrap. När vi väntade på maten spelade vi poker på en storbilds-tv mot andra som också väntade på maten. Vi fick varsin liten dator där vi tryckte in vad vi ville göra med våra kort. Ganska ball faktiskt. Jag älskar Buffalo Wild Wings!

När vi var på ett Mall (köpcenter) för några veckor sedan köpte jag en ny vinterjacka. Såhär ser den ut. Vad tycker du?



Mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: ida

hallåå, käär! hade inte bangat en själv

2010-10-29 @ 08:44:52
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Ebba

Mycket tjusig jacka min vän! Den kmr du vara en riktig snygging i! <3

2010-10-29 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0