Thanksgiving i bilder

Först och främst, GRATTIS TILL KÖRKORTET IDAJÄVEL! Jag är så stolt över dig och jag visste att du skulle klara det. Det är inte svårt! Jag förväntar mig att bli hämtad av dig och Ebba nästa lördag :)

Washington DC och Thanksgiving i bilder. Fler bilder finns på facebook för den som är curious :)


Miltonish, jag och Johanne outside starbucks, and outside our hotel


Me and Cammi utanför kongresshuset


Timi, Milton, Cammi, Richie and Johanne


Cammi, Johanne, Milton, jag, Richie och Timi.


Washington Monument


Hoppla, hoppla! Abraham Lincoln Memorial i bakgrunden


Abraham Lincoln


Johanne, Cammi, Milton och jag i Abraham Lincoln Memorial. Washington Monument i bakgrunden


Cammi, Milton och jag utanför The White House


Jag avslutar bildregnet med att Milton och jag nuddade Obamas gräsmatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0