Thanksgiving break in Washington DC

Efter mycket diskutioner och viljor hit och dit, har vi nu bokat hotell mitt i Washington DC. Ifrån början var vi 13 pers och vi skulle hyra ett hus med hot tab och jacuzzi mm. Allt vad fullbokat. Det var sedan tal om att åka ner till Miami, Florida och ta in på hotell men vi känner att det får vänta till sommaren då det är grymmeväder där. Slutligen är det nu fyra (kanske 6) personer kvar. Johanne, Milton, Cammi och jag. Och förmodligen Timi och Richard.
Vi kommer bo mitt DC på ett fint hotell. Man kan sa Vita Huset ifrån hotellet. Planerna inför våra fyra nätter där är att ha sjukt skoj. Kröka, gå på spa, sightseeing, och sist men inte minst, shoppa som galningar på Black Friday. Allt ska tydligen vara sjukt billigt då och alla affärer öppnar mitt i natten. Det lutar åt en ny telefon men vi får se.
Nedan är bilder på hotellet. Vi åker imorgon (idag för svensk tid) och det kommer ta ca 4 timmar med bil.
Ska försöka ta med mig datorn, annars är jag hemma i Danville igen på lördag, 27 november :)

Mycket kärlek!! 




Kommentarer
Postat av: häggan

era jävlar

2010-11-23 @ 22:13:59
URL: http://jenniferrrrr.blogg.se/
Postat av: Ebba

Min älskade Sandrajävel jag hoppas att ni har det grymmt i Washington :D Nu börjar det närma sig den 11 dec! Saknar dig i stora mängder <3

2010-11-26 @ 00:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0