Mysfaktorn

Jag ogillar egentligen söndagkvällar. Anledningen är att helgen är slut och det är en ny vecka med skola framför. Men denna söndag är olik därför att vi har bara två dagar skola och sen är det Thanksgiving break. Riktigt härligt!
Igår var vi och köpte klädstänger. Våra kläder hänger numera så att man ser kläderna, istället för att man ska behöva böka i en garderob. det blev riktigt snyggt! Idag har vi vart och köpt en lampa till vårt rum. Den höjde verklgen mysfaktorn till tusen. Tummen upp! Jag har även köpt en jättestor panda nalle som jag skedar med på nätterna. :)

Nu ska jag faktiskt läsa lite i min biologibok. Det är första gången jag öppnar en skolbok hemma sedan flera veckor tillbaka.

Godmorgon Sverige, God natt USA!


Kommentarer
Postat av: e.

11/12 ar en sjalvklarhet, jag langtar redan!!

2010-11-22 @ 06:12:56
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hur gött är det inte att ligga skeden? Bästa!

Jag hoppas på skeden när du är tillbaka i Svenneland, kanske i samma veva som baket? Buschen hade varit mysigt! Massa jävla kärlek <3

2010-11-22 @ 10:44:10
URL: http://livetarensaga.blogg.se/
Postat av: sandy

Harligt emmajavel! Da ska vi ta igen alla de dagar vi har varit borta ifran varandra :D

Skeden ar aldrig fel. Och den pandan ar sjukt varm och go att ligga och halla om :D En sked nar jag ar hemkommen ar val given?!



Mycket karlek <3

2010-11-22 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0