Inte långt kvar till Svenneland


Alla fredagsklasser är avklarade och nu sitter jag och dricker lite beeeertz och smirnoff med Cammi. Direkt efter sista lektionen åkte jag, Miltonish och Cammi till en mexikansk restaurang och käkade gött. Jag käkade Quesadilla, så sjukt gott!
Ikväll ska vi till några football killar och kröka lite lätt, härlig start på helgen tycker jag.
Om jag inte har räknat fel så är det 22 dagar kvar tills det är dags att säga hej till alla mina nära och kära i Svenneland. Jag saknar alla sjukt mycket, men de jag saknar allra mest är mina älskade systersöner Lias, Lionel, Maximus och Leon. Men snart får jag krama om dom och pussa på dom!!

Later dudes!!



(Tråkigt kylskåp har jag hört..)







Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag räknar ner dagarna..drygt 20 dagar kvar! Jag läängtar! Saknar min Sandyballonkas! <3

2010-11-21 @ 00:08:36
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0