In order to win, you have to risk to lose

..det är vad som permanent står på sidan av min nacke numera.
Igår åkte vi och tatuerade oss. Mina roomies, Johanne och Mc Sweeney. Johanne och Miltonish tatuerade sig för första gången :)
Jag är riktigt nöjd med min, bild kommer säkert upp, annars får ni se den om knappa månaden.

Vi hade individuella möten igår med coacherna där vi pratade om hur säsongen har vart och hur framtiden ser ut. Vi pratade om saker som har hänt under säsongen. Igår kväll fick jag ett sms av henne där hon skrev att hon har mer att prata om, så vi ska äta lunch idag efter min sista klass. Undrar vad det är om?

Nu ska jag äta min top notch macka! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: pederluring

låter grymt snyggt och riktigt vist och klokt för den delen med bebban. Nu är det luinte långt kvar tills ni kommer hem och vi här hemma längtar så! tänker på er varje dag och hoppas att ni har det så grymt som ni förtjänar!

puss och kärlek

2010-11-17 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0