Drugs, Gatorade and Semifinal!

Halsen värker, lite feber och jävligt trött i kroppen. Jag har alltid trott på att kroppen läker sigsjälv (vilket jag fortfarande tror på), och jag har alltid vart emot tabletter och mediciner i alla dess former och har aldrig trott på det, men jag ska göra ett bekännande vilket jag inte är stolt över att göra, tabletterna jag fick av läkaren har fanimej hjälpt, och jag kände det efter 5 minuter..
Jag knarkar just nu mina olika tabletter och dricker gatorade. Har ingen vidare aptit så jag får fylla på mina energikällor med Gatorade, och laddar mentalt inför matchen. Har inte vart kapabel att tänka på den förrän idag för att jag har mått så dåligt.

Önska oss lycka till. Det är vinna eller försvinna som gäller och det finns bara en vettig väg att gå.. GO COUGARS!!

Om du vill se matchen live så sänds den klockan 00.30 svensk tid på http://usasouth.net/championships/wsoc/2010-11/livestatsvid

If you won´t dare to lose, you can´t win!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0