Dinner and Awards

Ligger i min säng, är sjukt trött. Jag var hos doktorn idag för jag har haft/har feber och sjuuukt ont i halsen. Doktorn skrattade när han såg mina mandlar. De är tydligen stora som bollar. Jag fick två sprutor och tre mediciner. Jag kommer spela i helgen i vilket fall. Det är slutspel och nära att vinna!!
Idag var vi på middag med de lag som är kvar i slutspelet och då delade de ut priser. Jag fick ett pris för mittfältare. Orkar inte förklara om priset, men gå in på www.averettcougars.com om du är nyfiken och läs mer.

Har engelska assignment till imorgon men jag orkar inte göra den, jag ska ändå inte gå på den för jag måste sova. Jag kunde inte sova förra natten för jag svettades ena sekunden och frös den andra. Jag måste ta igen några timmar inatt.

Nu ska jag nana, mycket kärlek och cross your fingers for us this weekend! We´re gonna win the whole tournament!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0