Basketball house + Marks födelsedag + Community Service

God morgon/God eftermiddag!
Jag vill börja med att säga Gratulerar på Bemärkelsedagen Markie! När du är hemkommen i eftermiddag står det något du gillar på bordet!
Gårdagen började med Community Service. Alla freshmen ifrån laget volontärarbetade som snickare, tro det eller ej. Nu är jag bäst på att isolera! Just say it.
Kvällen tillbringades till en början på restaurang för att fira Mark, därefter åkte vi hem till oss och krökade som galningar för att tillslut snubbla in i Basketball house. Finns inte mycket mer att säga än en sjuuuk fest.

Jag avslutar detta inlägg med Dagens sanning; Jag och Cammi har en fetisch för skyltar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0