there i go

sista exams avklarade och nu sitter jag här och har bara en liten assignment kvar, riktigt härligt! får väl sätta mig med den nu så att jag får den gjort och sen bara kan njuta av att vara helt klar och göra vad vill.

ikväll ska jag till fugates och hänga med några vänner och imorgon ska vi ut och äta på restaurang med vår lilla familj. därefter blir det kalas. sista natten med gänget. det kan ju bara gå på ett sätt! torsdag åker miltonish hem. mark, cammi och jag ska städa lägenheten. ska också hinna med en dejt med min älskade norska vän johanne innan det är dags att packa de sista sakerna och prepara för fredag morgon då det är dags att åka till flygplatsen.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0