Svenneland och Götet

Har vart två hektiskaa dagar. I lördags landade vi 12.00, 14.30 var jag i hammarkullen och spelade futsal. 2 matcher. sedn vad det raka vägen hem, duschade och svidade om till andra kläder på 30 minuter och gav mig till julbord med familjen. därefter direkt in till stan och träffa alla mina vänner. jag vill tacka alla som deltog, jag hade verkligen en helt fantastisk kväll och jag gick bara runt och njöt av alla närvaro, underbart och härligt!
vaknade 13 dagen efter av att mamma knackar på dörren och frågar om jag vill med ner och grilla på sjön med familjen, självklart!
därefter åkte jag hem till min älskade kallas och träffade henne, jag har burit ditt halsband sedan jag fick det!
idag vaknade jag 14 av att patrik ringer och väcker mig.. gick upp, fixade iordning mig och åkte och kollade på lionel när han var tomte i luciatåget. åkte direkt därifrån in till stan och träffade patrik. sen åkte vi hem och kåkade middag hos mig och nu sitter jag i soffan och är rastlös.. vill ha mina sambos här nu. jag saknar fanimej er!

börjar dock bli trött och ska upp tidigt för att åka till tandläkaren, sen ska jag, therese, baba och david ner till sjön och åka snowboard och snowblades bakom fyrhjulingen.

god natt älskade ni, det är underbart att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0