Quad biking

har varit ute med min sis, hennes man och hans vän och åkt fyrhjuling på isen. Vi hade även med oss ett rep, snowboard, snowracer och snowblades.
sjuukt skoj att åka blades bakom, det gick som bara den!

nu sitter jag och bränner en go skiva och lyssnar på lite go musik. ska även försöka hinna med att låsa upp min mobil, någon som har något förslag på vart jag kan göra det? En HTC windowsphone ifrån usa..

jag tycker det är riktigt härligt att vara hemma och få träffa min familj och mina vänner, helt underbart! men jag skanar allt lägenheten och mina roomies och buddies.. mycket kärlek till allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Ebbajävel

Det är riktigt underbart att ha dig hemma i Svenneland <3

2010-12-14 @ 20:21:55
Postat av: Ebbajävel

Det är riktigt underbart att ha dig hemma i Svenneland <3

2010-12-14 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0