neighbours

och här ligger jag och mina roomies i vårt rum, trötta like itwas no tomorrow, jag höll till och med på att somna 8.30pm. men alltid ska det vara något när man är riktigt trött. våra grannar nedanför ska ju självklart ha en jävla fest. och deras högtalare är då inte att leka med. en av deras högtalare är precis nedanför min säng vilket resulterar i att min säng darrar. galet detta. för den nyfikne lyssnar de just nu på millionaire, fråga mig inte varför när de har fest.. de vill att vi ska komma ner och joina men vilken trött själ orkar det?

yeye, jag hoppas ni tycker synd om mig. förresten, en fantastisk härlig sak att berätta är att imorgon är min sista skoldag, sen har jag tre final exams och en onlinekurs som jag skall avsluta och sen är det så gott som jullov för mig :)

mycket kärlek ifrån en rackarns trött sandra

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är klart vi hämtar dig bebban. Det vet du! Räkna med oss! Förvänta dig en jävla massa goa kramar & massa kärlek! <3

2010-12-01 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0