my lovely bed in sweden

nyss hemkommen ifrån allas älskade idaho. riktigt gött häng med min fina idag. vi kollade på tomten är far till alla barnen och tjötade som alltid förr, underbart! :)
innan var jag och besiktigade bilen med min underbara vän alejandro och sedan åkte vi och hälsade på min lovely kristin som bjöd oss på käk.

dagen har varit wonderful, har träffat tre underbara vänner och har bara njutit igenom hela dagen. nu är det dags för att borsta gaddarna och slänga mig i bingen. jag vet inte om jag nämnt hur mycket jag har saknat min säng när jag har vart i usa? i usa har jag 90cm säng, hemma i svenneland har jag 180cm säng.. huuuge difference!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0