min gamla sambo

packningen har börjat och jag kan säga att det är med nöd och näppe jag får igen resväskan nu så jag vet inte hur det ska gå med det sista som ska i..(?) yeye, a later tissue.
när jag började packa hansbagaget så hittadejag en bunt med bilder och text. kvällen innan jag skulle åka till usa så fick jag ett mail ifrån en väldigt speciell och nära vän. i mailet var det ett dokument bifogat. i dokumentet hittade jag massa bilder och texter till bilderna. detta dokument var ifrån min älskade gamla sambo jennifer ewing. jag minns att jag läste igenom det snabbt för jag hade bråttom och printade sedan ut det och la det i mitt handbagage. och idag hittade jag det och har läst igenom det igen. nu har jag satt upp detta på väggen intill min säng. tack sambotambo!!

jennifer och jag på balen 2009

kvällen igår var kort och gott chill. vi käkade först på ett mexikanskt ställe. sen åkte vi hem och gjorde oss iordning för att gå till Basketball house, men vi stannade hemma och krökade med vår lilla familj och tre buddies ifrån basketball laget (egentligen spelar bara två av dom basket men den tredje räknar jag som en av dom för han hänger alltid med dom)

dags att nana, sov gott och vi ses vääääldigt snart :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0