inferno

vaknade upp 8 imorse med mina kläder på, lampan tänd, ett halvfärdigt sms på mobilen, och dörren vidöppen. to be honest, så är jag nog fortfarande aningen berusad.
frågan ni ställer er, vad ggjorde jag igår? jo det började med att jag och miltonish sat hemma och krökade. jag började bli riktigt laddad och tidigare under dagen hade josefine (en tjej i laget) frågat om jag ville med till greensboro och clubba. varför inte? jag bestämde mig 20 min innan vi skulle åka så jag svidade snabbt om och förfestade med migsjälv i badrummet (milton satt och höll med sällskap, hon var inte riktigt lika laddad som mig)
väl där träffade vi massa bekanta ifrån skolan.
vi hade sjuuukt skoj! inte som att gå ut hemma.. bättre!
nedan finns en bild på inferno, klubben som vi va på, och även en bild på josefine som jag partade med (hon är längst till höger på kortet, jag hittade ingen bättre bild).


Annika, Tara, Johanne och Josy på halloween (Josy va jag ute med igår)


inferno

So long buddies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0