Homecoming

då ligger jag här i sängen och har bestämt mig för att inte sova. jag ska dygna för då är jag trött på planet.
jag har packat väskan, laddat ipoden, laddad telefonen, laddad datorn, fixat med i-20, csn papper, pass, städat lägenheten, tvättat, sagt hejdå till alla buddies.

jag ser sjuuukt mycket fram emot att få komma hem och träffa familjen och alla vänner, men det är något som känns vemodigt med att lämna danville, jag kan inte sätta fingret på vad. yeye, det blir säkert bra.

snabb utvärdering av första semestern på averett university:
vad har varit bäst: att hänga med mina buddies, fotbollen, alla sjuuuka fester och en helt en kultur att leva i
vad har varit sämst: drinking rule, curfew och en helt ny kultur att leva i

jag ska gå ut och se vad mina buddies jonathan och mark gör i vardagsrummet.

vi ses imorgon mina älskade vänner! jag kommer inte att ha mitt gamla nummer till en början, jag kommer ha ett tillfälligt nummer som jag kommer skriva på face och i bloggen så fort jag kan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0