final exam och 8 dagar kvar

God eftermiddag mina vänner,
jag är nyss hemkommen ifrån min final exam i biology. jag vet faktiskt inte hur det gick. jag svarar alltid på alla frågor, men idag lämnade jag 3 frågor utan svar.. det var små frågor så det är ju bra men.. well well, jag har fått A på alla mina tests, assignments och lab reports så jag hoppas att det blir ett A i kursen.
nu sitter jag vid bordet och käkar lite frulle och lyssnar på när mina älsklingar mitonish och cammiluring diskuterar om deras final exam i religion.

ikväll får vi se vad som händer, det är fredag, det är final exam-day så det kan bli att fira.. vi får se.

hur sjuk är inte denna då? att jag är hemma om 8 dagar.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0