Dope

Två riktigt nice låtar

Miguel ft. J Cole - All I want is you
Trey Songz - Bottoms up

Kommentarer
Postat av: e.

Nu är det inte långt kvar hjärtat mitt, snart ses vi liksom.. hur sjuk är inte den?

Och det är klart att jag följer med ut, det trodde jag att jag redan hade sagt. Det är ju givet.

Countdown!

2010-12-04 @ 08:59:57
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/
Postat av: Ebbajävel

Shit.. tiden går så fort och snart är dagen här då jag får träffa min älskade vän igen. Idag är det exakt 1 vecka kvar och jag lääääääääääängtar som aldrig förr!! Ser fram emot en riktig bamsekram. Räkna med en lika stor tillbaka. Det kan nog hända att det även kommer rinna några tårar. En repis från när du åkte? Du kommer bli överröst med kärlek vill jag lova. Saknar dig riktigt, riktigt mycket darling! Enormt med kärlek <3

2010-12-04 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0