Christmas break - big time

dålg uppdatering, men what to do, har ju inte en lugn stund förutom när jag sover vilket jag knappt gör.
julafton var helt fantastisk! jag har inte gillat julen men nu när jag har 4 systeröner så kan jag ju inte mer än älska den. mina systersöner är dem bästa ocg grymmaste! <3
har träffat en del vänner det senaste vilket är sjukt skoj då jag har saknat dem!
nu sitter jag och tar en "paus" i packningen som jag inte ens har börjat med. jag orkar fan inte, hur ska detta gå? för den nyfikne och omedvetne så åker jag till tyskland och sensation white imorgonbitti. kommer hem igen på söndag. nu ska jag fortsätta tjöta med min efterblivna vän mallejum och mina älskade svarta vänner ifrån staterna.

här kommer lite bilder ifrån mitt christmas break so far. later buddies!








Mina älskade systersöner Lias, Lionel, Maximus och Leon <3<3<3<3


avslutar med min älskade vän alejandro och min lovely sambo milton som jag förkrökade med lite lätt på juldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0