A thing that made me happy

dagen började med att jag tränade med kallas och johanna. underbart att se er! därefter träffade jag veronica och mina systersöner. det är underbart hur de har vuxit och utvecklats. lias har börjat prata och leon kan sitta upp och även krypa litegrann. lias var väldigt reserverad i början och det verkade inte som att han visste vem jag var riktigt. men vi började leka och spela fotboll som aldrig förr, och när jag skulle gå därifrån ropade han på mig, han ropade hejdå moster! detta gjorde min dag. mina systersöner är helt underbara och jag älskar dom över allt annat.

imorgon ska jag fika med min älskade bebbjävel. underbart, jag saknar dig så! därefter ska jag hem till robert och hänga lite. det var ett tag sedan jag såg honom och det ska bli skoj.

nu ska jag kolla på film med mammi och pappi, wondeful. jag sänder även en tanke till min älskade pernilla milton som har opererats idag. det var underbart att prata med dig och höra att du mår bra. vi hörs och kanske ses en sväng imorgon.


..............later buddies!


Kommentarer
Postat av: ida

kommer tänka på er när ni har mys! saknar er

2010-12-16 @ 07:32:54
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0