Varberg, Fun City

Lias och Lionel

Litet hopplock av bilder ifrån dagens aktivitet. Hela familjen åkte till Varberg för att besöka Fun City. Tummen upp för detta sommarland om man har småbarn.
Vi kom hem för några timmar sedan. Sedan dess har jag packat, packat lite till och funderat på vad jag ska packa mer.
Imorgonbitti klockan 9.00 är det dags för lite Cykel Activio på Sportlife. Activio is the shit. Prova det om du har Sportlifekort. Jag saknar dock att gå och träna med min älskade vän Sandra Kallas som är i Los Angeles nu. Det får bli när jag kommer hem i vinter igen.
Well well, efter träningen är det hjärnhinneinflammationsvaccin, ringa arbetsförmedlingen, träffa min vän Alejandro som fyller år imorgon, och sist men inte minst 5kamp på Liseberg med mina vänner. En liten "hejdå"-grej innan jag åker. Sedan får vi se vart det bär av, jag hoppas ju innerligt att vi kollar lite på Kapten Röd som spelar imorgon på Storans parkeringsplats kl 22.
Nu är jag nanig, ligger redan i sängen.

God natt!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0