Val av kurser första terminen

Pre-season är i full rulle och egentligen skulle vi haft två träningar idag men vi hade bara en jättelätt inomhusträning för coach ville inte att vi skulle vara ute i solen.
Imorgon ska jag träffa min advisor Dr Lewis för att bestämma vilka kurser jag ska ta denna termin. Richard, min kära granne och gamla skolkamrat, rekommenderade några kurser så dom får det nog bli. Det som jag har tänkt läsa första terminen blir nog English, Freshman Success, Math, Tennis och.... bowling. Haha! Sportkurserna är enkla kurser och om inte min advisor rekommenderar något annat imorgon så blir det nog dessa kurser.

Well, it´s time to go to sleep. Klockan är nu 22.30 och vi ska upp vid 8 för att ha fotbollsträning. Vi hade förresten individuella möten idag med Coacherna och jag kommer va med i the line-up och hon vill ha mig som innerback. Hmm, don´t like, men bättre än att vara bänkvärmare, eller än värre inte ens vara med i förstalaget. Vi är ju trots allt bara 16 av 35 som kommer få vara med i förstalaget.

Mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: Angela

I've found you! Yes, mitt minne sviker inte än- den du! Gött du har det gummanää, avis härborta.

2010-08-23 @ 06:00:58
Postat av: ida

Du är min stjärna! Grym är du

2010-08-23 @ 10:35:31
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: e.

Åh vad stolt man blir över dig :) hoppas allt går bra!

2010-08-23 @ 16:54:57
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/
Postat av: Ebba (bebba)

Min fina vän, vad spännande och kul det låter med allt nytt som ni har upplevt.

Önskar att jag var där och såg hur du hade det.

Grymmt att du är utagen i laget, man blir ju riktigt stolt över sin bebbjävel!

Köttar hoppas jag att du gör där borta? Lite åt mig också hade varit gött!

Jag tänker på dig varje dag, massa kärlek bebbis

2010-08-23 @ 22:47:46
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0