Usa, Virginia, Danville, Randolph street

Yeeey, en vecka har gått och jag stormtrivs. Vi har haft sjukt mycket motgångar med flighter som har vart för tätt inpå, elektricitet som inte har vart på, konstig landlord, internet som krånglar järnet och fel lägenhet.. Men nu har vi börjat komma iordning.
Våra coacher ställer upp sjukt mycket. När vi har haft problem eller behöver köpa något kommer de och hämtar oss direkt eller så kommer de med mat hem till oss. GRYMMA!

Vi har just nu pre-season. Det innebär mellan 2-4 träningar per dag. Idag hade vi match. Vi vann med 9-0, kind of good. Jag spelade centerback. Helt okej faktiskt. 
Imorgon ska vi ha individuellt möte med coacherna och val av el capitano. 

Om ni vill läsa lite om mitt lag kan ni gå in på www.averettcougars.com och sen Womens Soccer team och sen roster. Där ser ni alla spelare i laget. När vi spelar hemmamatcher kan man även se dom live på denna sida.

Här kommer lite bilder. Har inte hunnit ta några pics än för vi är ju som sagt mitt uppe i pre-season och man är död efter varje träning. Det kommer, I promise :)

Mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul att se lite hur du har det bebban!

Underbart att höra att du trivs så bra, det gör mig glad. Jag får allt spana in den sidan ibland. Fan vad ball! Det känns verkligen att något fattas här hemma, väldans tomt utan

min bebbeluring. Jag saknar dig

sjukt mycket! Ta hand om dig, all kärlek till

dig!

2010-08-22 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0