The apartment

Först och främst, det blev ingen tennis eller matte för mig denna termin. Det blev Engelska, IDS (Collegekurs), Athletic training, Biologi och Bowling. Riktigt nice faktiskt. Tisdagar har jag bara Bowlinglektion, och sen ledig.
Idag har vi vart på invigning av skolåret 2010-2011, gjort mattetest som gick great, kopiering av visum etc, lektion och träning. Våra lagkaptener sa till coacherna idag att vi allihopa var trötta så de ställde in sista träningen idag för att vi skulle få vila, vilket var bra. Jag känner mig inte trött i kroppen men psykiskt är det jobbigt att hela tiden ha tider att passa osv.

Well, tomorrow it is.. the big day. Skolan börjar på riktigt och min första lektion är Engelska. Sedan är det dags för Biologi, därefter IDS för att sedan avsluta dagen med Athletic training.
Träningen börjar 17:00, det gör den varje dag om vi inte har match. 6 träningar och 3 matcher i veckan. Jag har säkert nämnt det men jag n'mner det igen. Vill ni kolla när vi lirar våra hemmamatcher kan man kolla på nätet live. www.averettcougars.com (längst ner, continue to Averett Cougars) och så trycker man på "Listen live" till vänster. Det går bara att göra när matchen är.

Nu ska jag sluta tjöta och istället visa vår kära lägenhet som ligger 1 minuts gångväg ifrån skolan.


Enjoy and lots of love dudes!



Kommentarer
Postat av: ida

skönt att höra att du har det bra

2010-08-26 @ 16:47:31
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0