Tanken bakom..

Tjenis!
Jag tror inte att någon i min vänskapskrets hade förväntat sig att jag skulle skaffa en blogg, inte ens jagsjälv faktiskt. Vill ni höra anledningen? För dig som inte orkar läsa så säger jag här Välkommen till min blogg och trevligt att du fann mig. Vi får se hur mycket uppdateringar det blir framöver.

Anledningen till sandyballonkas.blogg:
Well, som jag sa så har varken jag eller mina nära och kära förväntat sig en blogg av mig. Jag läser inte många bloggar, kan inte mycket om bloggar och har aldrig varit intresserad av att lära mig om det heller.
Ni som känner mig vet att jag ska bege mig över Atlanten och till Förenta Staterna, Virginia, om mindre än en vecka. Och många har tjatat på mig att skaffa mig en blogg så att de kan ta del av vad som sker i mitt liv i deras frånvaro. Självklart vill jag att de ska få ta del av mitt liv och det är ju ett strålande sätt med en blogg, MEN som jag nämnt är det här med bloggar egentligen inte min grej. Tanken om att starta en blogg har jag därför lagt på hyllan fram tills idag..
Idag är en helt vanlig söndag för många andra, men inte för mig. Idag begav sig nämligen min käresta Robert till Grekland i en vecka. Sjukt skoj för honom tycker jag! Dock är denna dag den sista jag ser honom på över 4 månader.
Han är den första jag "säger hejdå" till innan jag beger mig över havet, och det är jobbigare än vad jag har föreställt mig. Jag vet att kommande dagar kommer bli precis lika jobbiga. Säga hejdå till alla vänner och la familia.
Så, tanken bakom sandyballonkas.blogg är att kunna skriva om min vardag i alla dess former; roliga, tråkiga, händelserika, vanliga, men framförallt amerikanska vardag.

Enjoy!

5 dagar återstår i Svenneland.

Kärlek! /Sandra



Kommentarer
Postat av: Bebbis

Åh, jag gillar det jag ser bebban min!

Så himla trevligt att kunna få följa dig här. Tur att internet finns i vår värld.

Jag mår dåligt när jag tänker på hur snart det är du lämar Sverige. Klumpen i magen!

Mycket kärlek <3

2010-08-08 @ 23:26:17
Postat av: ida

saknar dig redan, du är mitt hjärtegull. Längtar redan tills om 4 månader men kommer tänka på dig varje dag och veta att du the time of your life. Mucho kärlek

2010-08-09 @ 13:41:28
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0