Skype

Försökte mig på Skype med Ida för en stund sedan. Jag såg henne, men hörde henne inte? Jag blir så trött, alltid ska det vara något. Hade ju vart trevligt om ljudet fungerar så jag kan få prata med la familia, los amigos och el novio när jag är på andra sidan jorden. Well, det får bli ett senare problem.
En annan sak som har stört mig förbaskat mycket är att jag inte har kunnat byta bakgrundsbild på min dator tidigare. Jag gick in och läste om det och tydligen har Windows 7 låst det, så att man inte ska kunna byta..(?)
Så jag, datafreaket myself, laddade ned ett program för att åtgärda detta. The problem is solved.
Har du samma problem? Sök på google efter MyColor. Tummen upp!

Nu är det dags för lite packning. Som sagt, det är en del som skall honka på till det stora landet.
Ps. Jag hoppas min älskade Robert har det grymme i Greklandet. Dock var de inte nöjda med hotellet så de ska byta imorgon. Ds.

Kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0