Practise

Trött jag är nu.. dagen började med en träning. Träningen... den var hård. Det var dock bara 25 minuter fys idag.
Pernilla och Cammi har åkt på treatment nu, så jag sitter och pratar med Mark som är hemkommen ifrån match. Ska snart bege mig till träningen. Coach hämtar mig om 20 min. Lite segt med träning så sent på kvällen, den slutar 23.30 så ska jag upp imorgonbitti och göra ett matteprov, sen lämna in massa visumgrejer till skolan, och sen på lektion.

Nu ska jag och Mark diskutera musik. Han anser att man kan lära sig att gilla musik om man lär sig bakgrunden om den.. Och han vill även börja gå på opera.

Mycket Kärlek!!


Kommentarer
Postat av: ida

du är så duktig min älskade vän, du får komma och hälsa på efter träningslägret. du vet att du alltid är välkommen. Saknar att bara kunna ringa dig och snacka skit. hoppas bowlingen går bra. en jävla massa kärlek din twin

2010-08-24 @ 13:41:22
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Ebba (bebbis)

Vad kul att höra ifrån dig bebbjävel!

I suecia är läget bra, dock lite för regnigt för min smak. Vädret hos dig är nog rätt mkt godare.

Det är dock tomt utan min sandrajävel, känns verkligen att något fattas hos mig. Tänker på sista dagen vi sågs då tårarna rann ner för kinderna. Den kramen kommer att finnas med mig till nästa gång vi ses. Du kommer att vara fett vältränad när du kommer i december, hot! Jag gillare! Är fotbollen rolig? Det låter verkligen som att du har det feting ball in U S and A. Jag kom precis hem från staden. Har varit där med Jessica och handlade lite presenter inför helgen. Både Jessica och Frida P fyller år i veckan så på lördag är det 2 stycken kalas och sen äre ut och göra stan. Jag är riktigt laddad!! Hur mysigt hade det inte varit att ses över en kvällfika nu? Lite tända ljus och massa gött tjöt!!

Desto mer jag tänker på dig ju mer saknar dig. Du ska veta att jag är väldigt glad för din skull, att du har det så roligt och att du trivs. Det gör mig trygg! Hör av dig så fort du kan skypa med mig, riktigt laddad för det samtalet. Jag kommer inte att kunna ta ner mitt leende för jag kommer att vara så glad att se dig gummsan.

Massa massa kärlek bebbis, ta hand om dig & var rädd om dig! Din ebbajävel <3

2010-08-24 @ 21:36:05
URL: http://livetarensaga.blogg.se/
Postat av: Häggan

Alltid misstänkt att det är något lurt med den snubben... Skulle vilja se Mark på en opera, det hade varit en fröjd för ögat

2010-09-02 @ 16:04:02
URL: http://jenniferrrrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0