Lunch break

Firstly, CONGRATULATIONS Camilla Henrietta Margareta Kamel, Cammi Camme SneelHeest Kylmänen Sjörén! 19 bast och idag är det feting party för dig! :)

Sitter hemma i min ensamhet i lägenheten nu och har precis käkat lite lunch. Mark, Milton och Cammi har begett sig till sina lektioner. Min nästa lektion börjar om en timme, då har jag IDS.
Imorse hade jag engelska och biologi. Alla lärare jag hittills har haft är riktigt sköna lirare, I LIKE!
Well, efter IDS ska jag bort till North Campus, där vi har våra fotbollsträningar, och ha athletic training och till sist är det träning.

Efter träningen.. Las party! Camilla fyller år! :D
Egentligen är festen för en kille som ska åka hem. Han har vart här en vecka och är förstaårselev.. Hmm undrar hur han tänker när han pungar ut pengar för skolan och åker hem innan skolan ens börjat..??

Aja, nu ska jag röra på mig till Bookstore och inhandla lite böcker till mina kurser. En bok kostar 100Dollar. Kan du räkna vad det blir i svenska?! :O

Puss och kram och mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0