Fredagen den 13e

Sitter och kollar på mina två stora resväskor. Det är mycket som ska med när man ska vara borta i fyra månader. Om tre timmar ska jag upp för att bege mig mot Landvetter Flygplats. 6.50 går planet. Göteborg-Arlanda-New York-Virginia. Ankomst 18:00 amerikansk tid.

Tack alla ni som var med på Liseberg! Det var en trevlig avslutning. (Bilderär jag på tok för trött för att lägga upp men det kommer med stor sannolikhet i ett senare skede)
Tack världens bästa familj för en riktigt go middag. Mer av det när jag kommer hem, helt klart!

Jag tror bestämt att det är dags för sängen för sista gången på ett tag. Den är verkligen go!
Jag skriver så fort jag fått fixat allt med internet mm.

Mycket kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Bebbis

Var rädd om dig bebbis :)

Jag älskar dig!

2010-08-13 @ 07:55:29
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0