Dagen

Fyra dagar kvar till avfärd och jag har tokmycket att göra innan dess. Idag har jag iallafall avklarat en del. Klockan på mobilen ringde 8:30. Jag kom dock inte ur sängen förrän strax efter 9. Snooze är en uppfinning som uppskattas ifrån min sida!
Klockan 10.50 var jag på Vårda Ögonklinik hos min läkare för att kika läget på mina ögon, jag gjorde en laseroperation i mars. Inga kostigheter, oerhört bra sa läkaren.
Därefter åkte jag raka vägen till Ebba. Vi gjrode lite käk och inväntade Ida. Kyckling, sallad, fetaost och pasta is the shit!
Därefter en sväng till Allum. Jag var tvungen att investera i ett par inomhusfotbollsskor. Härligt, sitter med dom på nu faktiskt. De är ett par svarta Nike med rosa inslag.
Väl hemma har jag sjukt mycket att göra. Jag har hittills hunnit städa min bil invändigt. Tvätta den får jag göra en dag då det inte regnar.
Nu sitter jag i soffan och degar med mina systersöner Lionel och Maximus och kollar på Lotta på Liseberg. Sen är det dags att börja packa. Två stora resväskor och ett handbagage, tillsammans får de väga ca 70kg, jag hoppas det räcker för de första 4 månaderna.. Men vad ska jag packa är the big question?!

Idaho och bebbjävel, tack för idag. Jag gillar helt klart hänget med er!

Mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig

2010-08-09 @ 21:33:56
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Bebbisen

Stressa inte ihjäl dig nu gumman. Du får säga till om du behöver någon hjälp från din bebba. Det hoppas jag du tar del av i så fall!

Tack för en super trevlig dag. Det kan inte bli annat en trevligt med er. Kmr bli tungt när ni inte är i vår stad. Jag älskar dig <3

2010-08-09 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0