Cars

Efter tre veckor har jag och mina sambos insett att vi behöver en bil. Coach har kollat upp försäkringar till oss så nu ska vi bara bestämma oss för vad det blir för bil. De bilar vi har tittat på är Audi A4, Ford Mustang GT Convertible och någon Honda. Jag har vart helt och hållet inne på en Mustang men får jag bestämma så blir det en Audi, då får vi en nyare bil som har lägre mileage för samma peng som Mustangen.
Jag ska prata med coach efter träningen idag om detta, för vi måste ha en bil NU!

Nu ska jag läsa ca 50 sidor engelska som jag har läxa på tills imorgon, wish me luck!

Puss och kaka och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser lite om dig på datorn. Skitkul. Det är så roligt också att jag klarar av det. Jag skall allt följa dig och se vad du hittar på. Många, många kramar till dig

2010-09-26 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0