Bond, James Bond

Ligger i min säng och ska nana mig nu. Klockan är kvart i 11 och jag ska upp vid halv 7 tiden imorgon för att ha engelska.
Camme ligger redan och nanar och Milton är inne hos våra neighbor roomies och kollar på tv. Jag avlägsnade mig precis av den anledningen att vi satt och kollade på Bond och sen när det var 20 minuter kvar av filmen så bytte dom kanal för att de skulle kolla på Entourage. Hmm, kind of wierd. Kollar man på film så kollar man väl klart på den kan jag tycka. Aja, jag tycker om dom ändå och jag är ändå trött :)
Tre dagar kvar till premiärmatchen i Averettröjan. Riktigt nice!

Sov gott alla glada och ledsna

Mycket kärlek ifrån Danville (VA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0